آیا می دانید بک لینک چیست ؟

اگر به سئو اهمیت می دهید ، مهم است که یک تحلیل جامع از بک لینک های خود داشته باشید و نقاط قوت و ضعف سایت خود را بیابید. نشانک های خوب به شما کمک می کنند در Google و سایر موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشید. از طرف دیگر ، نشانک گذاری بد می تواند رتبه موتورهای جستجوگر شما را کاهش دهد و حتی وب سایت شما را مجازات کند. بنابراین ، برای جلوگیری از وارد شدن به شرایط ناخواسته ، همیشه باید تعادل منطقی بین نشانک های بد و خوب حفظ کنید.

backlinking پیوندی است که یک سایت از سایت دیگر دریافت می کند. بک لینک ها تأثیر بسزایی در رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو دارند و به همین دلیل در روند سئو بسیار مورد توجه قرار می گیرند. موتورهای جستجو از عوامل مختلفی برای نمایندگی سایت در نتایج جستجو استفاده می کنند. هیچ کس دقیقاً نمی داند که بک لینک ها چقدر موثر هستند ، اما با گذشت زمان ثابت شده است که بک لینک بسیار مهم است.

بک لینک چیست ؟

نکته مهم این است که بک لینک باید طبیعی و با کیفیت باشد. در حقیقت ، کیفیت بک لینکها از تعداد آنها مهمتر است و در رتبه بندی سایت شما تأثیر بیشتری دارند.

به عنوان مثال ، وب سایت A ، یک سایت رستوران است و از سایت B بک لینکهایی دریافت می کند که در مورد مواد غذایی محتوا تولید می کند. این فرایند یک بک لینک طبیعی و ارزشمند برای سایت A ایجاد می کند و در رتبه بندی سایت در نتایج جستجو تأثیر دارد.

بعلاوه ، بک لینک ها می توانند مانند مکالمه در وب باشند.

مثلاً فرض کنید یک وبلاگ نویس مقاله ای راجع به وقایع ورزشی می نویسد. در همین حال ، یک وبلاگ نویس دیگر در حال نوشتن مقاله دیگری در مورد این موضوع است ، اما به طور کلی با اولین وبلاگ نویس مخالف است. اما در هر صورت ، محتوای لینک اول وبلاگ را می دهد. حال اگر محتوای وبلاگ نویس دوم بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به سایت های دیگر پیوند بیشتری پیدا کند ، بر اولین وبلاگ نویس نیز تأثیر می گذارد. از آنجا که ارزش بک لینک های دریافت شده توسط وبلاگ اول بالا می رود و به تدریج ، SEO هر دو وبلاگ از قبل بهتر می شود.

حالا که با بک لینک آشنایی دارید ، باید بدانید که همه بک لینک ها خوب نیستند. در واقع ، ما همچنین دارای بک لینک های بد هستیم و توضیح خواهیم داد که چگونه می توان لینک های خوب را از موارد بد تشخیص داد.

تقریباً همه وب مسترها از تأثیر منفی خرید بک لینک در سئو و گرفتن پیوندهای نامناسب زیادی آگاه هستند. یکی از سؤالات متداول که خوانندگان بلاگسیما از آن سوال می کنند ، این است که "تأثیر خرید بک لینک از سایتهایی که دارای صفحات بالا هستند چیست؟ چگونه گوگل می داند پول دارد؟"

پاسخ به این سؤال آسان است ، خرید بک گراند چیز خوبی نیست! اگر به دنبال قرار دادن مناسب در نتایج گوگل هستید و برنامه ای طولانی مدت برای کار خود دارید ، خرید بک لینک راه خوبی برای انجام این کار نیست زیرا ممکن است در آینده با مشکلات جدی مانند جریمه سایت توسط گوگل روبرو شود.

به عبارت ساده ، Google پیوند را به عنوان رأی مثبت کاربران یا سایتهای دیگر به صفحه یا سایت شما تشخیص می دهد. هر چه تعداد آرا بیشتر باشد شانس شما برای پیروزی در انتخابات Google بهتر است. گوگل به صراحت اظهار داشته است که خریدهای بک لینک به نقض خط مشی های این سایت است و شناخته شده است که نقض می شود. مشکل از جایی شروع می شود که کاربران فکر می کنند خرید رأی می تواند موتور جستجو را فریب دهد و در انتخابات پیروز شود ، اما نظارت گوگل بر روی بک لینک ها بسیار پیچیده و قدرتمند است.

"شروع کنید ؛ مردم کیفیت کار شما را برای خودشان خواهند دید و به شما خواهند رسید."

چنین ایده ای شاید در گذشته عربی بوده است ، اما نمی تواند جایی در بازار پر از رقبای امروزی ، به ویژه در دنیای بازاریابی دیجیتال داشته باشد.

در دنیایی که رقابت در هر زمینه ای وجود دارد که می توانید به آن فکر کنید ، باید فعال باشید نه منفعل. و در دنیای آنلاین ، شما باید یک استاد و یک قهرمان SEO باشید.

تولید و انتشار محتوای جذاب و مفید می تواند بهترین مرحله برای شروع باشد ، اما کافی نیست؛ مردم باید در وهله اول وب سایت شما را پیدا کنند ، بنابراین باید راه را برای آنها هموار کنید و نشانک های خوبی بدست آورید. در راه آنها قرار بگیرید.سایت مهم بکلینکو

به اصطلاح مجازی سازی و پیوند دادن به "لینک" ، پیوند و هنوز پیوندی گفته می شود. با این حال ، پیوندی در واقع چیزی است که افراد را از موتورهای جستجوی مختلف ، سایتها و شبکه های اجتماعی به وب سایت شما سوق می دهد و دقیقاً به همین دلیل است که هر گوشه اینترنت ، از وبلاگ ها گرفته تا پست های شبکه های اجتماعی ، پر از لینک است. داشتن این پیوندها مزایا و فواید متنوعی را برای وب سایت شما به ارمغان می آورد ، بنابراین ما سعی خواهیم کرد شما را با مفهوم چیزی به نام بک لینک و backlinking آشنا کنیم.

بعد از مدتها است که ما در وب سایت فارسی تعاریفی مانند بک لینک ها و موارد دیگر را که کمتر دیده می شود ، پیدا کردیم و بعضی اوقات آنها را با موارد دیگر اشتباه می گیریم. یکی از این موارد ، مفهوم بک لینک است که در حال حاضر توسط مدیران سایت تعریف می شود و شاید برخی SEO ها کمی متفاوت از آنچه در واقع است ، تعریف شوند.

اول از همه ، بد نیست که به نتیجه گوگل در مورد جستجوی بک لینک نگاهی بیندازید:

آیا بک لینک سازی سخت است ؟

بک لینک سازی و سئو

متن لنگر: کلمه کلیدی یا کلماتی که به صفحه دیگری پیوند دارند. هنگامی که شما Google را با کلمات کلیدی مرتبط با صفحه ای که می خواهید به آن پیوند دهید ، به Google ارسال می کنید ، این لنگر متن به این صفحه مربوط می شود و Google می تواند با توجه به عوامل دیگر ، رتبه آن کلمه کلیدی را افزایش دهد. دادن.

Validation Domain: این فاکتور توسط Moz ساخته شده است. عوامل مؤثر بر اعتبار دامنه عبارتند از: سن دامنه ، تعداد پیوندهای ورودی ، کیفیت پیوندها ، فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی و غیره در افزایش یا کاهش این فاکتور نقش دارند. از این نمره می توان برای تعیین کیفیت یک لینک استفاده کرد.

اعتبارات صفحه: اعتبارات صفحه توسط شرکت Maze به عنوان یک حوزه معتبر ارائه می شود که به دلیل پیوندهای ورودی کیفیت آنها و اعتبار کلی صفحه نشان داده شده است.

ارزش لینک دهنده در سئو تقریباً مهم است ، تجربه نشان می دهد سایت هایی که دارای بک لینک های طبیعی زیادی هستند و به طور مرتب و جدید به همراه رتبه های خوب تولید می کنند.

برای نشان دادن اهمیت Backlink در سئو و بهینه سازی سایت ، این مثال را در نظر بگیرید:
فرض کنید شما در یک جلسه موضوعی را بیان کردید و 3 نفر آنچه را که گفتید تصویب و رای دادند ، سپس شخص دیگری موضوعی را بیان کرد و 3 نفر رأی دادند و آن را تصویب کردند. صحبت شما با ارزش تر است یا برعکس؟ جواب برای شما واضح است! زیرا افرادی که شما را تأیید می کنند بیشتر از شخص دیگری هستند. بک لینک به این صورت است ، تقریباً مانند رأی است ، هر چه پیوندهای شما به سایت و محتوای شما بیشتر باشد ، تعداد بیشتری از مردم رای می دهند ، آن را دوست دارند و تأیید می کنند ، بنابراین رتبه بهتری خواهید داشت. backlinking یکی از عواملی است که باعث تعیین رتبه سایت می شود.

یک دهه پیش برگشت به اینترنت کار ساده ای بود. شما فقط باید مقداری پول برای شرکتهای مزرعه پیوندی خرج کنید. یا می توانید چندین وب سایت شخصی خود را ایجاد و پیوند دهید. فقط چند ساعت کار یا مقداری پول سایت شما را به صفحه اول Google هدایت می کند.

اگر پیوند آسان باشد ، همه می توانند این کار را انجام دهند و همه به آن عادت می کنند. اما پیوندهای پشتی امروز دشوار است. اما با داشتن ابزارهای مناسب و مهارتهای مناسب می توانید یکی از معدود افرادی باشید که از پتانسیل بک لینک استفاده می کنید.

در اینجا 50 راه برای ساخت لینک های بک لینک آورده شده است تا بتوانید بک لینک را برای سایت یا مشتریان خود دریافت کنید.

توجه داشته باشید که هیچ راه آسانی برای بک لینک وجود ندارد و ایجاد هر نوع بک لینک برای هر وب سایت منطقی نیست. اما ما مطمئن هستیم که در میان این موارد ، روش های مختلفی وجود خواهد داشت که متناسب با مشاغل شما باشد.

از آنجا که این لیست طولانی است ، بنابراین ما فقط توضیحاتی مختصر و مفید برای هر روش ارائه خواهیم داد و در صورت لزوم ، منابع را برای مطالعه بیشتر پیشنهاد خواهیم کرد.

بک لینک

بک لینک های خوب بک لینکهایی هستند که از یک وب سایت معتبر و قابل اعتماد به وب سایت شما داده شده است. دریافت بک لینک از منابع معتبر سخت تر ، ارزشمندتر است. بازگشت به وب سایتهایی که به راحتی به وب سایتهای دیگر پیوند دارند ، مطمئناً هیچ مزیت رقابتی برای شما ندارد. ویژگی های یک بک لینک خوب شامل موارد زیر است:

    باید از وب سایت مربوط به صنعت شما باشد
    پیوندهای ورودی بهتر است
    دریافت پیوند از مقالات بلند و با کیفیت بسیار ارزشمند است
    برای سئو ، لینک های بک لینک باید به صورت مجزا باشند. البته پیوندهای nofollow نیز بد نیستند. Nofalves می تواند ترافیک را به وب سایت هدایت کند ، اما نمی تواند SEO را بهبود بخشد. پیوندهای nofollow را نباید به عنوان پیوندهای بد در نظر گرفت
    بک لینک ها با افزودن ویرایشگر ارزشمند هستند
    وب سایتی که به شما پیوند می دهد باید دارای نوشتن دامنه خوب باشد و در شبکه های اجتماعی فعال باشد

از طرف دیگر ، پیوندهای پشتی به دلیل نقض دستورالعمل های گوگل در مورد لینک دهنده ها بد هستند. این نوع لینک های بک گراند معمولاً نتیجه ای جز جریمه شدن وب سایت ندارند. در زیر برخی از علائم پیوند بد وجود دارد:

    پیوند با شما از یک وب سایت نامربوط. ارتباط بسیار مهم است
    پیوندی از یک صفحه ارائه نشده به شما داده شده است
    پیوندهایی که توسط وب سایت جریمه Google به شما داده شده است
    پیوندها و پیوندهای بیش از حد زیاد می توانند منجر به مجازات شوند
    تبادل لینک ممنوع است!
    وب سایت مرتبط با شما دامنه قدرت کمتری دارد
    بک لینک از طریق شبکه وبلاگ به شما داده می شود
    بک لینک های ویجت خراب هستند و نباید به صورت نامحدود باشند
    پیوندهای پرداخت شده با پول. رسانه های تبلیغاتی باید از ویژگی nofollow استفاده کنند
    بک لینک از دایرکتوری های محتوا نیز خراب است
    پیوندهایی که توسط وب سایتهای هک شده یا در CSS مخفی شده اند
    بک لینک با متن اورکلاک بهینه شده است ، می تواند به مجازات منجر شود
    بک لینک های تولید شده خودکار مضر هستند

تاثیر بک لینک روی سئو چگونه است ؟

سایت موز سایتی است که بک لینک ها را برای شما نمایش می دهد.

متأسفانه ، برای بسیاری از آژانس های سئو ، همه بک لینک ها با ارزش هستند. اگر در واقعیت نباشد. این دیدگاه ، البته بخشی از سیاست های قبلی Google است. اما گوگل در سالهای اخیر سیاست های بک لینک جدیدی را ارائه داده است که آژانس های SEO باید از آنها آگاه باشند.

موتور جستجوی Google اکنون در حال مجازات وب سایتهایی است که از لینک های اسپم استفاده می کنند. بک لینک ها به عنوان یکی از عوامل مؤثر در رتبه بندی وب سایت در نظر گرفته شده و همین دلیل حساسیت این موتور جستجوگر به بک لینک ها است.

Google روش های مختلفی برای شناسایی لینک های برگشتی به وب سایت ها دارد. از همه مهمتر ، تیم اختصاصی گوگل برای مقابله با این پدیده هیچ ارتباطی با گشت و گذار در اینترنت و شناسایی سایت های وابسته ندارد. اگر سایتی مناسب برای بک لینک پیدا کردید ، هیچ دلیلی وجود ندارد که تیم Google نتواند آن را شناسایی کند.

ممکن است تصور کنید که کارمندان گوگل وقت کافی برای بررسی همه سایت ها و صفحات و شناسایی لینک های برگشتی ندارند ، که ایده خوبی است! اما سایتهایی که اغلب بک لینک به فروش می رسانند که به بسیاری از صفحات در موضوعات مختلف پیوند دارند ، توسط رقبای خود جذب می شوند و توسط گوگل مستقیماً به آنها گزارش می شوند.

در این حالت ، یک کارشناس خبره سایت را بررسی می کند و در صورت اطمینان از معامله های بک لینک ها ، آن را به صورت دستی جریمه می کند. سایتی که جریمه شده است ، در صفحه جستجوی Google خود ، در بخش عملکردهای دستی ، پیامی را در مورد پیوندهای غیر طبیعی دریافت می کند.

تصویر زیر نمای کلی از این پیام را در نسخه قدیمی کنسول جستجوی Google و برای سایتی که بک لینک را به فروش رسانده است نشان می دهد.

تفاوت بک لینک نو فالو با دو فالو

دو فالو و نوفالو بک لینک

تاکنون فهمیدیم که هر پیوندی با ارزش نیست. شما باید بتوانید کیفیت پیوندهای ورودی و خروجی وب سایت را ارزیابی کنید و در صورت عدم استفاده ، سعی کنید آنها را با انواع سالم و با ارزش حذف یا جایگزین کنید.

مشاغل آنلاین این روزها به هیچ وجه نمی توانند از تأثیر موتورهای جستجو بر رشد مشاغل خود غافل شوند. در حقیقت ، این روزها استارت آپ ها در سرتاسر دنیا خود را بهینه می کنند تا در موتورهای جستجو بهتر دیده شوند. زیرا آنها درک کرده اند که رتبه بندی موتورهای جستجو بهتر با فروش بیشتری برابر است.

بیش از یک سال پیش ، گوگل بروزرسانی جدیدی را برای الگوریتم جستجوی خود به نام Penguin منتشر کرد. از مزایای نسخه جدید الگوریتم پنگوئن اهمیت ایجاد لینک و البته اهمیت ارزیابی لینک می باشد. در حقیقت ، با بروزرسانی پنگوئن ، شما می توانید در پشت صحنه بک لینک های خود در موتورهای جستجو قرار بگیرید. گوگل همچنین اعلام کرده است که الگوریتم جدید Real Time خواهد بود. این بدان معناست که اگر پاکسازی پیوندهای خود را انجام دهید ، بهبودی نسبتاً سریع امکان پذیر خواهد بود.

خوشبختانه ، پیوندهای غیر معتبر به راحتی با ویژگی هایی از قبیل بی ارتباط بودن با موضوع وب سایت شما ، عدم هدف گیری ، پیوند دادن به وب سایت های اسپم به راحتی قابل شناسایی هستند و شما باید به محض مواجهه با چنین لینک هایی ، آنها را حذف یا غیرفعال کنید. که باید لینکهای حذف شده را با لینکهای جدید و با کیفیت بالا جایگزین کنید.

آیا بک لینک نوفالو ارزش آن را ندارد؟

بدون پیگیری لینکهای ایجاد شده با ارسال نظر در وب سایت های افراد دیگر ، ارسال مطالب در انجمن ها ، نوشتن پست های مهمان و غیره برخلاف تصور برخی افراد ، تأثیر آن بر سئو سایت خواهد بود که یک مکمل برای بک لینک خواهد بود. دنبال کنید


آیا لینک Only Do Follow مؤثر است؟

بسیاری از افراد فقط می خواهند پیوندهای Do Follow را درج کنند ، اما باید بدانند که ارسال لینک Do Follow به تنهایی و بدون ارسال هیچ پیگیری ممکن است حتی برای سایت SEO مضر باشد ، بنابراین ارسال لینک های پشتی ، nafalos ها را در کنار فالوس در فرآیند سئو سایت خود قرار دهید.

لینک های مفید چیست؟

در یک کلام ، بک لینکهایی که به طور طبیعی توسط نویسنده / مدیر وب سایت شما با یک متن و عبارت مربوط به سایت شما ایجاد می شوند ، بک لینکهای خوبی خوانده می شوند. این پیوندها نباید از سایتهای اسپم حاصل شود ، نباید پیوندهای خروجی زیادی نیز داشته باشد ، نباید از سایتی بسیار کم مانند اسپم باشد ، نباید از سایت شما غریبه باشد و سایر عوامل مهمترین آنهایی که ذکر شد .

پیوندهای مضر چیست؟

آیا یک پیوند می تواند مضر باشد؟ بله بسیاری از سایت های اسپم روزانه متولد می شوند و با دریافت و ایجاد پیوندها و اسپم های غیرطبیعی و سپس مجازات کردن ، نتایج بسیار خوبی را از Google دریافت می کنند! بک لینک های مخرب مواردی هستند که سایت های بی ربط نیستند ، تعداد زیادی لینک خروجی دارند ، سایت هایی با IP که به صورت اسپم شناخته می شوند ، متن های مجریان خیلی زیاد است و خودشان محتوا تولید نمی کنند.

ارزش واقعی بک لینک

ارزش بک لینک

می توان گفت سرنوشت موفقیت کمپین های سئو به پیوندها گره خورده است. اما متناسب بودن با سرنوشت کمپین ها و پیوندهای سئو به این معنی نیست که شما باید پیوندی را انتخاب کنید که به وب سایت شما بیاید یا تعداد زیادی از آنها را جمع کنید. به خاطر داشته باشید که پیوندها هدف اصلی نیستند بلکه نردبان رسیدن به هدف است. هرچه نردبان هر چه محکم تر باشد ، احتمال موفقیت شما بیشتر است و احتمال سقوط کمتر است.

ارزیابی کیفیت لینک های خروجی و ورودی فرایندی است که می تواند موفقیت SEO و کمپین های بازاریابی شما را تا حد زیادی تضمین کند ، اما این روند به این سادگی نیست و در واقع چالش اصلی شما شناسایی لینک های معتبر از انواع غیر قابل اعتماد است. بسیاری از خوانندگان وبلاگ بعد از خواندن مقاله ، اگر آنچه را که می خوانند دوست دارند ، در جای دیگر به آن پیوند می زنند. اما آیا محتوای شما یا پیوند داده شده به Google ارزشمند است؟ شما باید محتوای مفید و با کیفیت خود را تبلیغ کرده و از منابع معتبر و نه از هر منبعی پیوند بگیرید.

برای ارزیابی کیفیت پیوندها باید سه عامل زیر در نظر گرفت:

    1. ارتباط
    مقادیر انسانی (یعنی پیوندی که فقط برای خزنده های موتور جستجو طراحی نشده است).
    ارزش و اعتبار

هر یک از این موارد پیچیدگی و لایه های مختلف ارزیابی خود را دارند. در زیر ، هریک از این موارد را توضیح خواهیم داد.

شاخص 1: ارتباط

ارتباط مهمترین عامل در ارزیابی کیفیت پیوندها است. ارتباط به این معنی است که پیوندهایی که دریافت می کنید از سایتهایی با موضوعات مشابه یا نزدیک به وب سایت شما برای شما ارسال می شود. از خود بپرسید که چرا یک وب سایت باید به من پیوند بخورد تا مشخص شود آیا این موضوع مرتبط است یا بی ربط. به طور کلی یک پیوند به چهار روش قابل شناسایی است:

    دامنه توسط دامنه
    دامنه صفحه
    صفحه به صفحه
    پیوند به صفحه

تعیین اینکه آیا یک پیوند مرتبط است یا بی ربط ، تا حد زیادی به دانش شما از طرف مقابل بستگی دارد. اگر نمی توانید دلیلی برای پیوند یک وب سایت به شما پیدا کنید ، بهتر است آن را به عنوان یک لینک غیرمرتبط شناسایی کنید.

شاخص دو: ارزش انسانی

ارزشمندترین پیوندها پیوندهایی هستند که برای استفاده کاربران ایجاد شده اند و نه برای خزنده های موتور جستجو. اگر می خواهید از ارزش انسانی یک پیوند مطمئن شوید ، سوالات زیر را از خود بپرسید:

    آیا این لینک کاربر را به مقصد مورد نظر خود هدایت می کند؟
    آیا این لینک دقیقاً به صفحه مورد نظر کاربر اشاره دارد؟
    آیا این لینک کاربر را به یک موضوع مفید هدایت می کند؟

وقتی در مورد شاخص های ارزش های انسانی در لینک ها صحبت می کنید ، باید مخاطبان پیوندهای خود را ارزیابی کنید. یعنی اگر پیوندهای شما با مخاطبان شما تعامل داشته باشد ، لینک شما از ارزش انسانی کمتری برخوردار است. از عواملی مانند بررسی محتوا یا فروم می توان برای سنجش میزان جذب کاربر استفاده کرد. همچنین می توانید از ابزاری به نام SEMrush برای اندازه گیری میزان درگیری کاربر استفاده کنید. در آخر ، فراموش نکنید که پیوندهایی که می توانند به سه سؤال فوق پاسخ دهند ، همان پیوندهای ارزشمندی هستند که گوگل به دنبال آن است.

شاخص 3: ارزش و اعتبار

بازار را در نظر بگیرید. به عنوان یک قاعده ، فروشنده ای که با ارزش تر و معتبر تر و نسبت به سایر فروشندگان شهرت بیشتری داشته باشد فروش بیشتری دارد. ارزش و اعتبار لینک ها دقیقاً مانند ارزش و اعتبار یک بازاریاب است. الگوریتم های گوگل طوری طراحی شده اند که بهترین و مطمئن ترین نتایج را به کاربر ارائه می دهند. Google همچنین برای تعیین اعتبار و ارزش یک وب سایت از پیوندها استفاده می کند. به عبارت ساده تر ، اگر به وب سایت های معتبری پیوند دهید ، باعث افزایش ارزش و اعتبار وب سایت شما با موتورهای جستجو می شود.

فقط مهندسان گوگل می دانند چگونه الگوریتم آنها ارزش و اعتبار یک لینک را اندازه گیری می کند ، اما ابزارهایی وجود دارند که می توانند تا حدی این کار را انجام دهند.

اشتباهات اساسی در خرید بک لینک

اشتباهات بک لینک

با یک جستجوی ساده در اینترنت بسیاری از وب سایت های ایرانی و خارجی را می بینید که بک لینک با عناوین جذاب و تأثیرگذار به فروش می رسند. اگر در خرید بک لینک تجربه ای ندارید و از آثار مضر آن آگاهی ندارید ، ممکن است به راحتی توسط این سایت ها فریب خورده و سایت خود را برای همیشه نابود کنید. تصویر زیر نمونه هایی از تبلیغات پر زرق و برق را برای فروش لینک های با کیفیت پایین نشان می دهد.
تبلیغات فریبنده برای فروش بک لینک

یکی از تکنیک های جدید در فضای اینترنت سئو منفی است که هدف از دست دادن رقبا است. در حالی که بسیاری از آنها به منظور بهبود وضعیت سایت خود و خرید بک لینک ، سئو منفی را در سایت خود انجام می دهند. بیایید به برخی از این شعارها نگاه کنیم:

برای موفقیت در برقراری ارتباط مجدد ، باید از وب سایت خود شروع کنید. اگر وب سایت شما آهسته ، ناوبری آسان باشد ، یا دارای اشکالات فنی باشد ، تجربه بازدیدکنندگان مثبتی نخواهد داشت و با توجه به حساسیت گوگل نسبت به تجربه کاربر ، در نتایج جستجو رتبه خوبی نخواهید داشت. به خاطر داشته باشید که حتی بهترین تاکتیک های بک لینک نیز ممکن است محتوای و ساختار وب سایت شما را پوشش ندهد. با استراتژی های زیر می توانید بهترین نتیجه را از کمپین backlink خود دریافت کنید:

اگر فکر می کنید بک لینک به رتبه های بالای صفحه می تواند رتبه های دامنه و سایت شما را افزایش داده و رتبه های بهتری کسب کند ، اشتباه می کنید! زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند می توانند سایت هایی را که در رتبه بندی جستجو رتبه بالاتری دارند شناسایی کنند و از رتبه بندی آنها بکاهند. البته شایان ذکر است که اگر می خواهید در یک سایت متنی تبلیغ کنید ، با ساخت لینک Nofollow دیگر نمی توانید نگران مشکل سایت خود باشید. ممکن است بپرسید که اگر ما بک لینک خریداری نمی کنیم ، پس چگونه می توانیم به سایت خود بک لینک بگیریم و از این طریق قدرت سایت خود را افزایش داده و رتبه های بالاتری بدست آوریم؟ پاسخ این است که شما باید به طور طبیعی لینک های برگشتی بگیرید. یعنی محتوا جدید و مفیدی تولید کنید تا کاربران بتوانند پیوندهایی را به سایت ها و وبلاگ های شما ارسال کنند. همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی برای ایجاد پیوند سالم استفاده کنید.

بک لینک رایگان

این سایتها معمولاً علاوه بر ارزان بودن به تعداد پیوندها اشاره می کنند. همان مواردی که در مورد خرید بک لینک ارزان نیز گفتیم در مورد این دسته نیز اعمال می شود. علاوه بر این ، وقتی پیوند خود را در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از سایت ها ارسال می کنید ، در واقع به Google می گویید که این موارد غیر طبیعی است.

گوگل می داند که در یک سال گذشته 3 پیوند به سایت خود داشته اید و به طور مثال در مدت زمان کوتاه یک ماه به 6 پیوند افزایش می یابد. پیوندهایی که همگی با یک کلمه کلیدی و در سایتهای با ارزش پایین لیست شده اند. در این حالت ، الگوریتم پنگوئن برای تشخیص اینکه پیوند شما غیر طبیعی است ، کار چندانی نمی کند.
لینک برگشت رایگان!

این می تواند بدترین و ناکارآمدترین روش پیوند خارجی باشد. ابزارهای آنلاین آدرس سایت شما را دریافت کرده و آن را در هزاران سایت دایرکتوری یا ابزار تست آنلاین قرار می دهند. با انجام این کار ، شما هر دو در یک دوره زمانی کوتاه تعداد زیادی پیوند برقرار کرده اید و از صفحات تحتانی لینک گرفته اید. بک لینک رایگان جدی نگیرید و از شدت جلوگیری از آنها جلوگیری کنید.

ما پیشنهاد می کنیم که مفهوم بک لینک و عوارض جانبی آنها را با دقت مطالعه کنید.
بک گراند های خارجی خریداری کنید

یکی دیگر از تکنیک های رایج برای فریب شما استفاده از اصطلاحاتی مانند خرید بک لینک خارجی یا خرید بک لینک معتبر است که باعث می شود فکر کنید که برای سایت شما مفید خواهند بود. همانطور که قبلاً گفتیم ، مهمترین ملاک ما برای گرفتن لینک از یک سایت ، اهمیت و اعتبار آن است. در حالی که اکثر این سایتها فقط گزینه های شهرت بالایی دارند و هیچ موضوعی برای سایت شما ندارند.