قهوه شخصی است - راه درست برای درست کردن آن این است که شما آن را چگونه دوست دارید.

گفته می شود ، تسلط بر چند اصول به شما کمک می کند تکنیک خود را کامل کنید. از اینجا ، ما شما را تشویق می کنیم که با انواع مختلف کباب ها ، منشاء یا روش های آماده سازی آزمایش کنید.

در اینجا نکات ما برای تهیه یک فنجان قهوه کلاسیک ذکر شده است.

تجهیزات تهیه قهوه

اطمینان حاصل کنید که ابزارهای شما - از چرخ های لوبیا و فیلترها تا سازندگان قهوه - پس از هر بار استفاده کاملاً تمیز شوند.

با آب شفاف و داغ بشویید (یا کاملاً پاک کنید) و با یک حوله جاذب خشک کنید. این مهم است که بررسی کنید که هیچ زمینه ای برای جمع آوری و عدم وجود روغن قهوه (کافئین) وجود ندارد ، که می تواند فنجان قهوه آینده را تلخ و سستی کند.

اگر از دستگاه تولید کننده قهوه یک وعده استفاده می کنید ، راهنمای ما را برای حفظ بهترین کیفیت دستگاه خود بررسی کنید.

دان قهوه

قهوه عالی با لوبیا عالی شروع می شود. کیفیت و طعم قهوه شما نه تنها با فرآیند دم کردن مورد علاقه شما بلکه با توجه به نوع قهوه ای که انتخاب می کنید تعیین می شود. دنیای تفاوت بین کباب وجود دارد ، بنابراین راهنمای انواع برشته ما را بررسی کنید.

برخی از عوامل طعم دهنده عبارتند از:

     کشور و منطقه مبدا
     انواع لوبیا - arabica ، robusta - یا مخلوط
     نوع کباب
     بافت آسیاب شما

در حالی که انتخاب های زیادی وجود دارد ، به یاد داشته باشید که هیچ درست یا اشتباهی وجود ندارد - به عنوان مثال ، می توانید یک قهوه کباب شده اسپرسو تیره و طعم دار را انتخاب کنید و هنوز هم آن را برای ریختن در سیستم قطره ای آماده کنید. تلاش کنید و از ترکیب های مختلف لذت ببرید.

خنکی

قهوه را در اسرع وقت پس از پختن آن خریداری کنید. قهوه تازه برشته شده برای یک فنجان با کیفیت ضروری است ، بنابراین قهوه خود را به مقدار کم (به طور ایده آل هر یک تا دو هفته) خریداری کنید. نکات مفید ما در مورد چگونگی ذخیره قهوه را برای حفظ هر چه بیشتر شیرین و طعم دار بودن آن بررسی کنید.

و لطفا ، هرگز از قهوه خود برای تهیه قهوه استفاده نکنید. پس از دم کردن ، طعم های مطلوب قهوه استخراج شده و فقط غذاهای تلخ باقی مانده است. در عوض ، این شش روش را برای بازیافت زمینهای قدیمی خود بررسی کنید.
Grind

اگر قهوه حبوبات را خریداری می کنید ، همیشه لوبیای خود را تا حد ممکن نزدیک به زمان دم کرده برای حداکثر طراوت خرد کنید. آسیاب برقی یا آسیاب بهترین راه حل است زیرا قهوه به اندازه یکنواخت است.

آسیاب تیغه کمتر ارجحیت دارد زیرا مقداری قهوه نسبت به بقیه ریز خرد می شود. اگر به طور معمول قهوه خود را در خانه با چرخ چرخ تیغ خرد می کنید ، سعی کنید آن را در مغازه با یک چرخ گوشت چرخ کنید - از تفاوت تعجب خواهید کرد! (از هر گزینه دیگری استفاده کنید ، همیشه هنگام استفاده از چرخ ماشین خود ، توصیه های تولید کنندگان را رعایت کنید و به هرگونه نکات ایمنی لازم توجه داشته باشید.)

اندازه آسیاب آن به طعم قهوه شما بسیار اهمیت دارد. اگر قهوه شما تلخ شده است ، ممکن است بیش از حد استخراج شود یا خیلی ریز شود. از طرف دیگر ، اگر قهوه شما صاف باشد ، ممکن است زیر آن استخراج نشود ، به این معنی که آسیاب شما خیلی درشت است.

(از این اینفوگرافیک ساده استفاده کنید تا به شما در تعیین بهترین بافت برای روش دم کردن دلخواه خود کمک کنید.)

اگر قصد سفارش کافی شاپ را دارید ، به متخصصان بگویید که قهوه خود را دقیقاً چطور می توانید آن را تهیه کنید. آیا شما از مطبوعات فرانسه استفاده خواهید کرد؟ فیلتر قطره ای صاف یا مخروطی؟ فیلتر مش طلایی؟ آنها آن را به طور خاص برای روش آماده سازی شما آسیاب می کنند.
آب

آب مورد استفاده برای کیفیت قهوه شما بسیار مهم است. از آب تصفیه شده یا بطری شده استفاده کنید اگر آب شیر آب شما مناسب نیست و یا بو یا طعم قوی مانند کلر دارد.

اگر از شیر آب استفاده می کنید ، بگذارید چند ثانیه قبل از پر کردن گلدان قهوه خود را آب کند و حتما از آب سرد استفاده کنید. از آب مقطر یا نرم شده خودداری کنید.
نسبت قهوه به آب

یک راهنمای کلی "نسبت طلایی" نامیده می شود - یک تا دو قاشق غذاخوری قهوه زمین برای هر شش اونس آب. این را می توان متناسب با ترجیحات سلیقه شخصی تنظیم کرد.

خطوط فنجان یا نشانگرهای موجود در آبجکت مخصوص خود را بررسی کنید تا ببینید که در واقع آنها چگونه اندازه گیری می شوند. و به یاد داشته باشید که برخی از آب ها در روش های خاص دم کردن در اثر تبخیر از بین می روند.
دمای آب

اول ایمنی! البته ، هر زمان که با گرما و نوشیدنی های گرم کار می کنید ، تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای همه انجام دهید ، از کسانی که قهوه تهیه می کنند ، به کسانی که در حال سرو هستند ، و نوشیدن قهوه.

آبجو شما برای استخراج بهینه باید دمای آب بین 195 تا 205 درجه فارنهایت را حفظ کند. آب سردتر باعث قهوه صاف و غیر استخراج می شود ، در حالی که آب خیلی گرم نیز باعث از بین رفتن کیفیت در طعم قهوه می شود. (با این حال ، سردخانه به گرما احتیاج ندارد.)

اگر قهوه را به صورت دستی دم می کنید ، بگذارید آب کاملاً جوش بیاید ، اما بیش از حد جوش نزنید. منبع گرما را خاموش کنید و بگذارید آب قبل از ریختن آن روی زمین ، یک دقیقه استراحت کند.

قهوه معمولاً بسته به ظرفی که از آن استفاده می شود ، سریعاً خنک می شود. و بسیاری از قهوه های نوشابه ممکن است خامه یا شیر اضافه کنند که خاصیت خنک کننده نیز دارد. درنهایت ، دما که در آن هر فرد قهوه ساز شخصی قهوه خود را ترجیح می دهد ، مانند بسیاری موارد دیگر که قهوه را خاص می کنند ، یک اولویت شخصی است. طبق تحقیقات انجام شده ، اینها برخی از دلایلی هستند که بهتر است نوشیدنی قهوه را درست بعد از دم کردن ، تازه و گرم - معمولاً در دمای 180-185F ، سرو کنید.

البته ، با توجه به نوشیدن قهوه ، در مقابل وعده ، همیشه باید اجازه دهید قهوه - یا هر نوشیدنی گرم - قبل از نوشیدن به یک درجه حرارت راحت برسد. یک مطالعه نشان داده است که نوشابه های قهوه معمولاً قهوه خود را در دمای 140 درجه فارنهایت یا زیر آن می نوشند.

و مجدداً ، کسانی که قهوه را تهیه و سرو می کنند باید نسبت به ایمنی توجه داشته باشند که می تواند شامل عواملی از جمله محلی که در آن قهوه سرو می شود ، و خود نوشیدنی های قهوه نیز اشاره کنند که فقط توسط افراد تهیه کننده و سرو قهوه قابل ارزیابی هستند.
زمان دم کردن

میزان زمانی که آب با قهوه در تماس است یکی دیگر از فاکتورهای مهم طعم دهنده است.

در سیستم قطره ای ، زمان تماس باید تقریباً 5 دقیقه باشد. اگر قهوه خود را با استفاده از پرسپولیسی فرانسه تهیه می کنید ، زمان تماس باید 2-4 دقیقه باشد. اسپرسو مدت زمان دم کردن مخصوصاً مختصری دارد - قهوه تنها 20-30 ثانیه با آب در تماس است. از طرف دیگر ، دم کردن سرد باید یک شبه (حدود 12 ساعت) شیب داشته باشد.

اگر از طعم محصول نهایی راضی نیستید ، احتمالاً یا:

    استخراج بیش از حد - مدت زمان تولید دم خیلی طولانی است
    کم استخراج - مدت زمان تولید دم بسیار کوتاه است

تا زمان برقراری تعادل مناسب برای سلیقه خود ، با زمان تماس آزمایش کنید.
از قهوه خود لذت ببرید!

قهوه آماده بعد از دم کردن شروع به از دست دادن لحظه های طعم مطلوب خود می کند ، بنابراین فقط به اندازه قهوه بنوشید. در غیر این صورت ، قهوه را می توان در یک گرمکن با عایق گرم ریخت تا طی یک ساعت مصرف شود.

(نگران نباشید - قهوه قدیمی احتمالاً خطرناک نیست ، بسیار جذاب نیست. همیشه از قضاوت خود قبل از مصرف هر چیزی استفاده کنید ، صرف نظر از آنچه در اینترنت می خوانید.)

سعی کنید از قهوه خود به همان اندازه تفکر و تفکر لذت ببرید - عطر را بگیرید و در هر جرعه چاشنی ها را توجه کنید. بسیاری از افراد در آوردن آن به جام شما مؤثر بوده اند.