برای بهترین فنجان قهوه ، از لوبیا با کیفیت شروع کنید و آنها را به درستی ذخیره کنید تا حداکثر طراوت و طعم را داشته باشید.

بزرگترین دشمنان لوبیا شما هوا ، رطوبت ، گرما و نور است.

برای حفظ طعم بو داده تازه لوبیا تا حد امکان ، آنها را در یک ظرف مات و محکم با هوا در دمای اتاق نگهداری کنید. دانه های قهوه می تواند زیبا باشد ، اما از قوطی های شفاف اجتناب کنید که به نور اجازه می دهد طعم قهوه شما را به خطر بیاندازد.

لوبیا خود را در مکانی تاریک و خنک نگه دارید. یک کابینت در نزدیکی اجاق گاز اغلب خیلی گرم است ، و همچنین یک نقطه روی پیشخوان آشپزخانه است که خورشید بعد از ظهر قوی می شود.

بسته بندی خرده فروشی قهوه معمولاً برای نگهداری طولانی مدت ایده آل نیست. در صورت امکان سرمایه گذاری در قوطی های انبار با مهر و موم هیرفتی را انجام دهید.

مقدار مناسب را بخرید

قهوه تقریباً بلافاصله بعد از بو دادن شروع به از بین رفتن طراوت می کند. سعی کنید بارهای کمتری از قهوه تازه بو داده را خریداری کنید - به مدت یک یا دو هفته کافی است.

قرار گرفتن در معرض هوا برای لوبیا شما بد است. اگر ترجیح می دهید لوبیای خود را در یک ظرف قابل دسترسی و / یا جذاب نگه دارید ، شاید ایده خوبی باشد که قهوه خود را به چند قسمت کوچکتر تقسیم کنید ، با این که بخش بزرگتر و استفاده نشده در یک ظرف محکم از هوا قرار دارد.

این امر به ویژه هنگام خرید قهوه پیش زمین ، به دلیل افزایش مواجهه با اکسیژن ، بسیار مهم است. اگر لوبیای کامل را خریداری کردید ، قبل از دم کردن مقدار لازم را بلافاصله خرد کنید.

مرتبط: راهنمای قهوه کباب

حبوبات را منجمد می کنید؟

طراوت برای یک فنجان قهوه با کیفیت بسیار مهم است. کارشناسان بر این باورند که قهوه باید در سریعترین زمان ممکن پس از پختن آن مصرف شود ، به خصوص هنگامی که مهر بسته بندی اصلی بسته شود.

در حالی که دیدگاه های مختلفی در مورد اینکه آیا قهوه باید یخ زده یا یخچال باشد وجود دارد ، اما نکته اصلی این است که قهوه رطوبت - و بو و مزه ها را از هوای اطراف آن جذب می کند ، زیرا از لحاظ ریزسنجی (کلمه واژگان جایزه برای همه حرفهای قهوه ها) است. آنجا)

اکثر ظروف ذخیره سازی خانه هنوز مقدار کمی اکسیژن می گذارند ، به همین دلیل مواد غذایی که مدت طولانی در فریزر نگهداری می شوند می توانند دچار سوختگی فریزر شوند. بنابراین ، اگر حبوبات خود را یخچال یا فریز می کنید ، حتما از یک ظرف کاملاً هوادهی استفاده کنید.

اگر تصمیم گرفتید قهوه خود را منجمد کنید ، سریعاً به اندازه نیاز به بیش از یک هفته در یک زمان برداشته و قبل از هرگونه چگالشی روی قهوه منجمد ، مابقی را به فریزر برگردانید.

یخ زدن لوبیا فرایند اصلی دم کردن را تغییر نمی دهد.