اگر قصد خرید مویک مینی را دارید، بهتر است قبل از هر چیز باقابلیتهای این کوادکوپتر دوربین دار آشنا شوید. چرا که این هلیشات برخلاف سایر هلیشات های موجود در بازار، دارای قابلیتهای منحصربهفردی است که آن را از مابقی کواد کوپترهای دوربین دار مجزا میکند.

نقد و بررسی مویک مینی

  • اولین مسئلهای که در خصوص کوادکوپتر دوربین دار مویک مینی میتوان به آن اشاره کرد، طراحی جمعوجور جذابش میباشد. جالب است که بدانید وزن این کوادکوپتر کمتر از 250 گرم میباشد که آن را به بهترین انتخاب جهت انجام هرگونه ماجراجویی تبدیل کرده است. , و قیمت mavic miniبسیار مناسب میباشد.
  • شما با خرید مویک مینی میتوانید آن را در یک جیب نسبتاً بزرگ قرار داده و از هر سوژهای در هر لحظهای تصویربرداری کنید.
  • مسئله دیگری که در نقد و بررسی مویک مینی میتوان به آن پرداخت، گیمبال 3 محورهای است که در طراحی این کوادکوپتر دوربین دار به کار رفته است. با وجود ین گیمبال دیگر نیاز نیست که در مورد لرزشهای موجود در تصاویر نگرانی داشته باشید.
  • اما به خاطر داشته باشید که در طراحی مویک مینی برخلاف مویک ایر از سیستم شناسایی و جلوگیری از برخورد با مانع استفاده نشده است. اما چندین سنسوری که در اطراف بدنه این پهپاد در نظر گرفته شدهاند، به پرواز هموار و راحت این کوادکوپتر کمک میکنند. بنابراین هنگام پرواز با مویک مینی باید کمی بیشتر دقت کنید.
  • کنترل کنندهای که برای کنترل و پرواز با مویک مینی استفاده میشود، یک کنترل کننده معمولی و بدون صفحه نمایشگر است. این مسئله شاید از نظر بسیاری امتیاز منفی در نظر گرفته شود. در حالی که اینگونه نیست. چرا که شما میتوانید با استفاده از یک تلفن هوشمند اندروید و یا iOS به راحتی این کوادکوپتر را کنترل نمایید.
  • کیفیت دوربین مویک مینی نه تنها در رابطه با این هلیشات بلکه در خصوص هر نوع کوادکوپتر دوربین داری یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود. DJI Mavic Mini  قابلیت فیلمبرداری ۲٫۷با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا فیلمبرداری ۱۰۸۰با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را دارا میباشد. بنابراین اگر به تصویربرداری با کیفیت 4K نیاز ندارید، میتوانید با استفاده از این پهپاد بهترین تصاویر هوایی را ثبت کنید.

خرید مویک مینی

خرید مویک مینی به افرادی توصیه میشود که در ابتدای مسیر کار با کوادکوپتر دوربین دار میباشند. چرا که با توجه به قیمت و ویژگیهایی که این پهپاد دارد شما میتوانید تجربه بینظیری از تصویربرداری هوایی در شروع کارتان داشته باشید. شما برای خرید مویک مینی میتوانید به فروشگاه اینترنتی آی کواد مراجعه کرده و از طریق بخش بلاگ آی کواد با روش پرواز با مویک مینی آشنا شوید.