اسکریپت افزایش دنبال کننده اینستاگرام ربات ایزی گرام اسکریپت Easy Gram Skype شبکه اجتماعی | اسکریپت اسکریپت Gratify را دوست داشت و افزایش داد

Izzy Gram یک اسکریپت پیشرفته در زمینه مدیریت و افزایش فالوور اینستاگرام است که به شما امکان می دهد برخی از فعالیت های اینستاگرام خود را مانند فالو کردن ، تصویر متحرک ، دلخواه ، اظهار نظر و ارسال پیام مستقیم به حساب های اینستاگرام خود به صورت خودکار انجام دهید. همچنین می توانید از طریق این اسکریپت به حساب های اینستاگرام خود پیام ارسال کنید.

اسکریپت ربات EasyGram مانند ربات افزایش فالوور عمل کرده و شما قادر خواهید بود تا کاربران را به صفحه خود هدایت کنید و از آنها درآمد کسب کنید.

مدیریت اینستاگرام با ربات ایزی گرام

ربات ایزی گرام یک اسکریپت بسیار کاربردی است که که با استفاده از آن میتوانید کارهایی مثل لایک ،فالو ، کامنت و … را با یک کلیک و خودکار انجام بدهید.

این ربات به صورت خودکار ، فعالیت هایی نظیر پست گذاشتن ، استوری گذاشتن ، فالو کردن ، فالو بک دادن ، آن فالو کردن و تنظیم تاریخ برای انتشار مطالب را انجام می دهد.

ایزی گرام یک ابزار دقیق است که به کمک آن میتوانید اکانت اینستاگرام خود را در حالت autopilot یا خلبان خودکار قرار دهید. در واقع شما می توانید کلیه امور لایک، فالو، کامنت، فالو بک، آنفالو و … را به این ربات بسپارید. حتی در زمانی که شما خواب هستید این ربات به کار خود ادامه می دهد (بدون نیاز به اتصال مداوم به اینترنت). با این کار شما فالوورهای حقیقی و واقعی مدنظر خود را جذب خواهید کرد. دیگه لازم نیست پول های زیادی برای مدیریت اکانت اینستاگرام خود به سایت های داخلی یا خارجی پرداخت کنید. بدون محدودیت اضافه کردن اکانت به ربات همچنین شما می توانید مانند سایت های معروف به فروش اکانت های ماهانه بپردازید و به درآمد های چند ده میلیونی برسید.