مجله ی تفریحی

مجله ی تفریحی و سایت تفریحی پلمس

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بازیگر آماندا فولر انتظار دارد کودک معجزه او باشد

بازیگر نقش اول مرد آماندا فولر که بیشتر به خاطر نقشهایش به عنوان کریستین در آخرین مرد ایستاده و Badison در نارنجی سیاه جدید است انتظار می رود یک کودک معجزه باشد! فولر در بارداری خود نسبتا آرام نگه داشته است. در طول ماه گذشته، او نکات ظریفتری را به بارداری خود رها کرد. اولین پست این بود که به شوهرش، متیو برین فلد، در روز پدر، اولین روز رسمی او برای جشن گرفتن سفر به پدر و مادر، ادای احترام کرد. یک هفته بعد، او یک عکس از پارک ملی دریاچه Crater، جایی که او و شوهرش یک بچه بچه داشتند، به اشتراک گذاشتند.

ادامه مطلب...
۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۲:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hamid Noori

نقد و بررسی فیلم دیروز 2019 Yesterday (United Kingdom, 2019)

داستان فیلم دیروز

با وجود اینکه ایدهی دیروز برای ساخت یک نامه عشق به The Beatles بود، نتیجه نهایی مانند Richard Curtis rom-com معمولی با کمک سخاوتمندانه از جادوگر John-Paul-George-Ringo طعم می خورد. دیپلوما کمتر به موسیقی پاپ نسبت به Rhapsody یا راکتسیم بوهمیان وابسته است، اما دیروز کلاه خود را به حلقه ای از فیلم ها منتقل می کند که امیدوار است پول نقد را در حباب های نوستالژی، همراه با ستاره های راک که موسیقی آن دوران تولدش را از دست داده است. دیروز، به عنوان یک فانتزی غریب با یک عنصر عاشقانه، جذاب است، اما برای کسانی که انتظار چیزی بیش از اختراع دارند، ممکن است ناامید شود. و کسانی که امیدوارند آهنگهای بیتلز دیوار به دیوار در جای دیگری کارگردانی شود.
ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۸ ، ۰۱:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hamid Noori

شرکت ارز Zcash برای معرفی نسخه جدید پروتکل با Sharding


شرکت Electric Coin (ECC) که شرکت بزرگ دومین کارشناس زونک انکوکین (ZEC) است، قصد دارد تا یک مقیاس جدید جدید را برای کامپیوترهای کامپیوتری جدید تولید کند.

در این گزارش، مهندس ارشد ECC ناتان ویلکاکس گفت که این شرکت باید در صورت امکان بتواند "Zcash را تا سال 2050 با 10 میلیارد نفر قابل استفاده" کند. با این حال، Decrypt یادآور می شود که دستیابی به این امر مستلزم پیاده سازی zcash است تا قادر به مدیریت هزاران یا میلیون ها از معاملات در ثانیه باشد.

Forklog اظهار میدارد که ECC در نظر دارد از نظر استفاده از sharding، راه حل مقیاس پذیری که Devic Ethereum نیز در آینده نزدیک برنامه ریزی کرده است، در نظر گرفته شود.

با این حال، Daira Hopwood، طراح و طراح ECC، خاطر نشان کرد که برای به دست آوردن ویژگی های مورد نظر، ZEC به بلوک چینی کاملا جدید نیاز دارد.

این شرکت اطمینان می دهد که سکه ها به زنجیره جدید منتقل می شوند و موجب حفظ ثروت کاربران می شود. زنجیره جدید همچنین تمام معاملات را به صورت خصوصی پردازش می کند، در مقایسه با زنجیره فعلی که در آن کمتر از 2٪ معاملات نامعلوم هستند.

Zcash - با ارزش شبکه کل 744 میلیون دلار - بزرگترین بازار سکه 24 است. ZEC کاهش ارزش خود را بیش از 0.40٪ در طول 24 ساعت گذشته دیده است، با 113.09 دلار در زمان مطبوعات، بر اساس داده های Coin360.

همانطور که Cointelegraph در اوایل ماه جاری اعلام کرد، بنیاد غیرانتفاعی Zcash با شرکت Parity Technologies بلوچین مشارکت کرده است تا مشتری جدید نرم افزار منبع باز برای zcash را منتشر کند.

اخبار ماه گذشته ماه گذشته را که بزرگترین رقبا و رقیب zcash، مونرو (XMR)، در ماه اکتبر، قصد دارند تا الگوریتم جدیدی از کار (PoW) را تغییر دهند.

۰۲ تیر ۹۸ ، ۲۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hamid Noori
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي