کیوتو در حالی که به اندازه توکیو یا ساپورو چندان هیجان‌ انگیز نیست ، در میان شهر های برتر ژاپن برای زندگی شبانه قرار دارد. در طول روز ، توریست‌ ها شیفته معماری و معابد باستانی شهر هستند. اما نگران نباشید: افراد محلی در سر میز شام در خیابان‌ ها جمع نمی‌ شوند. اگر به دنبال کار هایی هستید که در شب انجام می‌ دهید ، کیوتو گزینه‌های متعددی را پیشنهاد می‌ کند.

کلوپ های شبانه در کیوتو

کلوپ های شبانه در کیوتو

کیوتو یک مکان مناسب برای رفتن به باشگاه های شبانه است. وضعیت شهر یکی از بزرگترین دانشگاه های شهر ژاپن به این معنی است که دانشجویان زیادی در هر شب اقامت دارند. در هر شبانه روزی از هفته ، باشگاه های مختلف رقص در کیوتو در نیمه شب تا شش صبح باز هستند!

گیون در کیوتو ژاپن

گیون در کیوتو ژاپن

اگر در حال از بین بردن یک حرکت و مصرف الکل چیزی نیست ، باید به Gion – که بزرگ‌ ترین منطقه Geisha ژاپن است ، حرکت کنید. کاره‌ های زیادی در Gion از جمله خرید و آواز در karaoke وجود دارد.

بازار Nishiki در کیوتو ژاپن

بازار Nishiki در کیوتو ژاپن

ممکن است این امر شگفت‌ انگیز باشد ، اما کیوتو یک بازار شبانه دارد. به هزاران نفر از مردم محلی و توریست‌ ها ملحق شوید که در میان گذر های شور با غذا های دریایی تازه ، محصولات ویژه ، محصولات ژاپنی و همچنین تخصص‌ های ژاپنی مثل شیرینی و سوشی دور هم جمع شوند.

میگاواچو کیوتو

میگاواچو

Miyagawacho دومین منطقه سرگرمی شهر است. این منطقه در ساحل رودخانه کومو واقع شده است و این منطقه از چشمه های مختلف تا ناهار خوری و حتی رقص گیشا ارائه می دهد.

حرم یاساکا کیوتو

حرم یاساکا کیوتو

برای چیزی کاملا متفاوت – و ساکت – یک تور از مقبره Yasaka را در نظر بگیرید. این مکان باستانی بودایی در نزدیکی ناحیه Higashiyama واقع شده‌ است. در شب ، به نحو درخشانی در چندین رنگ روشن شده‌ است. در هر صورت ، اگر شما خوش عکس باشید – و می‌ خواهید یک سوغات بزرگ از تعطیلات ژاپنی داشته باشید – چند عکس بگیرید.

پونتوچو کیوتو

پونتوچو کیوتو

در اینجا یک قطعه معتبر دیگر از فرهنگ محلی ژاپن است. در Pontocho ، شما می توانید از طریق یک کوچه باستانی سفر کنید که به معنای واقعی کلمه بسته بندی شده با میله های مختلف، رستوران ها و چادرهایی است که می توانید با گیشا ها زندگی کنید.

ایستگاه کیوتو

ایستگاه کیوتو

اگر در شب در مرکز شهر کیوتو سفر کنید ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که شما در ایستگاه کیوتو در معرض باد قرار بگیرید. این مترو یک نمونه الهام‌ بخش از معماری مدرن است که شهرت جهانی دارد و جوایز متعددی را به دست آورده‌ است. اما این بیشتر از یک مکان برای انتظار قطار شما است – یک مرکز خرید ، هتل ، سینما و فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای جذاب دارد!

معرفی شهری کیوتو ژاپن

کیوتو یکی از شهر های بزرگ و مدرن ژاپن محسوب می شود که جزو زیباترین شهر های جهان نیز می باشد و از نظر مدرنیته و زیبایی جزو چند شهر جهان به شمار می رود. بخشی از این زیبایی از خانه های کوچک چوبی با پنجره های کاغذی و در های کشویی در خیابان های باریک محله های قدیمی سرچشه می گیرد. در آغاز فصل بهار و با شکوفایی گل های درختان گیلاس ، زیبایی کیوتو صد چندان می شود.

کیوتو قرن ها پایتخت ژاپن و مقر دربار امپراتوری بوده است. در کیوتو هم می توان پیشرفت فناوری و صنعت را مشاهده کرد و هم از تماشای آثار باستانی و نشانه های ادوار دور ، به گذشته سفر کرد. کیوتو شهری با بناهای تاریخی و فرهنگی فراوان است و در آن معابد ، پرستشگاه ها ، کاخ ها ، باغ های زیبا ، اماکن تفریحی و مراکز خرید زیادی وجود دارد.

جمعیت کیوتو ژاپن

شهر کیوتو ژاپن یکی از بزرگ‌ ترین شهر های ژاپن با جمعیتی حدود یک و نیم میلیون نفر است.این شهر در گذشته پایتخت ژاپن نیز بوده است. دانشگاه کیوتو در این شهر قرار گرفته است.

کیوتو که در گذشته با نام مئاکو شناخته می شد. بیش از هزار سال از سال ۷۹۴ تا ۱۸۶۸ عنوان پایتخت امپراطوری ژاپن را داشت و محل زندگی امپراطوران بزرگ ژاپن بود. در این هزاره با شکوه مجموعه ای بی نظیر از قصر ها ، معبدها و مقبره ها بر پیکره این شهر بنا شد که نظیرش را در کمتر جایی از جهان می توان یافت. شاید این یکی از دلایلی باشد که کیوتو را شهر ده هزار مقبره می نامند.

این شهر مرکز فرهنگی کشور ژاپن است که امپراطور ژاپن که خود نمادی از فرهنگ ژاپنی است ، در این شهر اقامت دارد. بعد از جنگ جهانی دوم تنها شهری بوده است که پناهگاه کسانی است که می خواهند فرهنگ غنی ژاپنی را حفظ کنند. به همین دلیل کیوتو شهری است که در هر جای آن می توانید سنت های ژاپنی را زنده و پویا ببینید.

بودیسم در کیوتو ژآپن

هنوز هم در کیوتو تأثرات عمیق بودیسم را در معماری پر زرق و برق معابد خواهید دید. شهر کیوتو با ۳۰ معبد به عنوان مراکز مختلف فرقه های بودایی و همچنین حدود ۲۰۰ زیارتگاه های شینتو در محدوده شهر، مرکز مذهبی کشور ژاپن است.

این شهر با وجودی که کاملاً مدرن و امروزی است ولی هرگز به منابع طبیعی و آثار تاریخی خود بی اعتنا نبوده است. مرکز شهر کیوتو در محاصره معابد و کاخ های قدیمی است.

در توکیو ده ها موزه دولتی و خصوصی وجود دارد که موزه ملی کیوتو و موزه ملی هنرهای مدرن از آن جمله است.