بازیگر نقش اول مرد آماندا فولر که بیشتر به خاطر نقشهایش به عنوان کریستین در آخرین مرد ایستاده و Badison در نارنجی سیاه جدید است انتظار می رود یک کودک معجزه باشد! فولر در بارداری خود نسبتا آرام نگه داشته است. در طول ماه گذشته، او نکات ظریفتری را به بارداری خود رها کرد. اولین پست این بود که به شوهرش، متیو برین فلد، در روز پدر، اولین روز رسمی او برای جشن گرفتن سفر به پدر و مادر، ادای احترام کرد. یک هفته بعد، او یک عکس از پارک ملی دریاچه Crater، جایی که او و شوهرش یک بچه بچه داشتند، به اشتراک گذاشتند.


تا دیروز بود که فولر سرش را به طور واقعی اعلام کرد باردار شدن! در اولین پست از سه پست، آماندا یک شخصیت شایان ستایش را به اشتراک گذاشت و از طریق هشتگ نشان داد که او 22 هفته باردار است.

پست شخصی او فقط چند ساعت پیش از آنکه معلوم شود او به طور انحصاری با افراد صحبت کرده است برای به اشتراک گذاشتن سفر مادرانه خود. در این مقاله، آماندا، 34 ساله، به اشتراک گذاشت که او از اینکه باردار شده بود، غافلگیر شده بود. به علت بیماری مزمن و اندومتریوز، پزشکان او گفته اند که تقریبا غیرممکن است که او بتواند تصور کند.

فولر و شوهرش به عنوان یک کودک معجزه آسایی به دنیا می آیند که از آنها مشترک است.

اینستاگرام فولر

akaamandafuller

با تشکر از شماpeople برای #exclusive! نگاه کن! من در مجله People هستم! برای همه کسانی که از شما درخواست می کنند، عکس های بیشتری را می بینند، مطمئنا. و همچنین بیشتر در مورد اینکه چگونه این پسر معجزه کوچک آمد. در ارتباط باشید و ازتون بخاطر دوش گرفتن عشق و حمایت سپاسگزارم قلب ما پر از گرمی و قدردانی است. 👶🏼 ♥ ️✨ *** پیوند به داستان! ***