خلاصه فیلم Cold Pursuit 2019 Cold Chase

تعقیب سرد یک کمدی یا یک کمدی سیاه است که لیام نلسون را به عنوان مردی به دنبال انتقام از مرگ پسرش می خواند. بسیار عصبی است و با درگیری های جسمی ، اسلحه و اسلحه و خون زیادی همراه است ، اما بیشتر خشونت ها با طنز و کمدی همراه است. گفتگوی جنسی وجود دارد و شخصیت ثانویه سعی می کند پیشخدمت هتل را اغوا کند.
عوامل فیلم را تعقیب کنید

بازیگران: لیام نلسون ، ایمی روزوم ، لورا دارن
نویسنده: فرانک بالدوین (فیلم نامه) ، کیم فوپ آکسون (بر اساس فیلم "کراتودیوتین")
کارگردان: هانس پیتر مولان
توزیع کننده: Lionsgate / Summit
IMDB: تعقیب سرد در IMDB
Cold Pursuit 2019 داستان فیلم تعقیب و گریز سرد

فیلم تعقیب عالی

نلسون کاکسمن (لیام نیسون) در COLD PURSUIT زندگی خود را با رانندگی در کوهستان آغاز می کند. او حتی به خاطر تلاش های خود جایزه Citizen of Year را دریافت می کند.

اما پس از فوت پسر نوجوانش ، کالبد شکافی نشان می دهد که او مواد مخدر زیادی مصرف کرده است. او مطمئن است که پسرش از مواد مخدر استفاده نمی کند ، بنابراین سعی می کند حقیقت را پیدا کند.

بنابراین تحقیقات نلسون سرانجام هدف خود را پیدا می کند: یک فروشنده مواد مخدر خطرناک و بسیار محافظت شده به نام وایکینگ (تام بیتمن).

در همین حال ، وایکینگ در تلاش است تا بفهمد چه کسی مردان خود را می کشد. او رقیب خود لرد وایت بول (تام جکسون) را مقصر می داند و ناخواسته با او جنگ می کند.
بررسی فیلم Cold Pursuit ۲۰۱۹ (Cold Pursuit 2019)

فیلم تعقیب عالی

Liam Neons یکی از بهترین ستارگان اکشن است که در حال حاضر کار می کند. برنده جایزه اسکار همچنین به انواع شخصیت های انتقام جوی از جمله نقش هایی در فیلم های «خاکستری» ، «بیوه ها» و «رفت و آمد» گسترش یافته است. و اکنون او دوباره در عرصه فیلم های انتقام جویانه با تعقیب و گریز سرد است.

تعقیب و گریز خشن به کارگردانی هانس پیتر ملان بازسازی ناچیزی از فیلم نروژی "ناپدید شدن" است. این فیلم پس از لیام نیسون ، نلس کوکسمن ، مرد کوهستانی که مورد تحسین جامعه کوهنوردی راکی ​​قرار گرفته است ، دنبال می شود. همه چیز برای نلسون خوب است تا اینکه پسرش کایل (مایکل ریچاردسون) تحت شرایط اسرارآمیز کشته شود.

بعداً ، یک فیلم انتقادی در مورد یک بازیگر شش ساله لیام نلسون به طرز وحشیانه ای انواع لوازم خانگی را به قتل می رساند. در نهایت ، این سه گانه در مورد انتقام ، قتل و قدرت است ، زیرا مبارزات نلسون او را با گانگستر وایکینگ (تام بتمن) و گروهی از بومیان آمریکایی به رهبری وایت بول (تام جکسون) درگیر می کند.
Cold Chase کارگردانی فیلم

هان پتری مولان در این پروژه تلاش منحصر به فردی دارد که بعضا به عنوان بیننده دشوار است. به نظر می رسد از طرق مختلف ، Cool Tracking توسط Farigo ایجاد شده است ، وبلاگی زیرا قتل و خشونت همزمان با لحظات نظارت وی است. در وسط برخی از کشنده ترین صحنه های فیلم شخصیت های جالب و هیجان انگیز و لحظه های کمدی شگفت انگیز وجود دارد. و به نظر می رسد این ناهماهنگی بزرگترین قدرت خلع سلاح ، بلکه ضعف آن است.

از یک طرف ، درام خانوادگی بین خانواده ها اتفاق می افتد ، زیرا نلس و همسرش (لورا درن) به دلیل از دست دادن فرزند خود مقصر شناخته می شوند. از آنجا که این رویداد در اوایل فیلم اتفاق می افتد ، آن را به عنوان یک درام خانوادگی تنظیم می کند. اما او به زودی مانده است تا بر عطش نلس برای انتقام جویی و چگونگی عملکرد وی بر گسترش درگیری بین وایکینگ ها و گاو سفید تأثیر بگذارد.

وایکینگ تقریباً "شرور طبیعت" در طول فیلم است ، و به سادگی زبان نژادپرستانه را به آسانی پرتاب می کند ، همانطور که او به سمت کسانی که از کنار گذراند شلیک می کند. این شخصیت بخش های مساوی از یک کمدی و ترسناک است و بیت من یک عملکرد قوی در فیلم شرور است. اما گاهی اوقات به خاطر لذت بردن ، زبان شخصیت مورد تهاجم قرار می گیرد.
مشکل فیلم تعقیب و گریز جالب

در حقیقت ، بزرگترین مشکل تعقیب و گریز ، فیلمنامه آن است. در حالی که مشخص است که نویسنده فرانک بالدوین از طنز سرزنده لذت می برد ، نقص هایی وجود دارد که نکات مثبت فیلم را تحت الشعاع قرار می دهد. جدا از زبان توهین آمیز که همیشه با خط پانچ رضایت بخش نیست ، شخصیت ها تا حدودی عجیب هستند ، خصوصاً شخصیت های زن.

زنان در تعقیب سرد اغلب به حاشیه نگاه می کنند و هرگز در طول فیلم با یکدیگر تعامل ندارند. لورا دراین تقریباً به اندازه گریس کاکسمن مورد استفاده مجرمانه نیست که در ابتدای فیلم به طور تصادفی مورد استفاده قرار می گیرد. همسر سابق وایکینگ Do (جولیا جونز) به عنوان نوعی هارمونی نوشته شده است ، در حالی که کارآگاه مشهور امی راسوم نتوانسته است واقعاً زمان صفحه نمایش برای توسعه را بدست آورد.

به دلیل نقص های متنی ، قدردانی از لحن خشن احمقانه ای که دنباله سرد دنبال می کند ، گاه دشوار است. می توان این کار را انجام داد ، اما در این فیلم میزان خاصی از کفر وجود دارد و آنجاست که برای لیام نلسون لذت بخش است. و اوقات سختی برای لذت بردن وجود دارد: صحنه های مرگ ، شوخی های جذاب و لیام نلسون معمول. اما ممکن است کمی فکر کنیم قبل از اینکه بتوانید از قسمت های خوب تعقیب و قدردانی قدردانی کنید.

کارگردان در حالی که صحنه های برفی این فیلم به یک شخصیت تبدیل می شود ، کار قابل توجهی انجام می دهد. تماشای نلز از برف عظیم ، همانطور که قدرت طبیعی مشخص است ، نمای زیبایی را به شما می بخشد. در حقیقت ، هوا تصاویر جادویی حتی جالب تر می کند.